منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رِمی بونجاسکی: میرکو فیلیپوویچ می تواند من را برای همیشه بازنشست کند!

رِمی بونجاسکی: "به خاطر یادآوری باختم که مربوط به یازده سال قبل است از شما ممنونم.آن باخت در آغاز دوران من بود،من یکی از بهترین مبارزاتم را انجام می دادم.بدجور باختم،اما اکنون بعضی چیزها تغییر کرده است.همانطور که میرکو گفت،ما حتی در زاگرب با هم تمرین می کنیم.اما شغل ما این است که یک مبارزۀ خوب را به مردم نمایش دهیم.من معتقدم که هواداران میرکو را هم دوست دارند.و شغل ما این است که به تمامی مردم در سرتاسر دنیا یک نمایش واقعی نشان دهیم.دوست دارم از سازمان GLORY برای دادن این فرصت تشکر کنم و همچنین از زُوکو برای فراهم کردن تمامی چیزها که این اتفاق در زاگرب رخ دهد."

رِمی بونجاسکی: "آنها همیشه از من دربارۀ بازنشستگی ام می پرسند.برای فایتری مثل من سخت است که بازنشست شود.من این شغل را دوست دارم و هر وقت که وارد رینگ شدم آدرنالینم بالا رفته چون من به کیک بوکسینگ اعتیاد دارم.نتیجۀ این مبارزه تصمیم خواهد گرفت که من به مبارزه ادامه می دهم یا بازنشست می شوم."

رمی بونجاسکی یک بار هم قبلاً در اواخر سال 2009 اعلام بازنشستگی کرده بود.

رِِمی بونجاسکی: "بله،من قبلاً بازنشست شده بودم اما سازمان GLORY از من خواست تا آنها را کمک کنم این ورزش به سطح بالایی بازگردانم،و من گفتم برای مبازات جدید آماده ام.این دلیل بازگشت من بود.من مشکلاتی با چشم راستم داشتم."

او دربارۀ روابط دوستانه اش با میرکو گفت:

رمی بونجاسکی: "میرکو گفته که ما دوست هستیم،اما ما باید نشان دهیم که آنها کارشان را درون رینگ حرفه ای انجام می دهند.مردم پول بلیط می دهند و کار ما این است که آن پول به حساب آید.بعد از این مسابقه می رویم تا با هم نوشیدنی بنوشیم اما تا قبل از آن ما رقیب محسوب می شویم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com